onsdag 3 november 2010

Ready Steady GO!

Efter en lugn och harmonisk månad väntar en månad, eller ja ca sex veckor, fylld med inspiration och en massa jobb! Känner att jag är mitt uppe att börja rulla upp i 100km/h, vilket betyder att bloggandet och mycket annat kommer att ligga lite på is under ett tag. Ja givetvis ska jag uppdatera, så gott jag kan.

Helgen som kommer väntar The Convention och för dig som fortfarande är sugen på en helg fylld av träning, ja gå in och boka dig det finsn fortfarande platser kvar!

12-14 November blir det ett Stockholms besök, Best Of The Best väntar och vad jag har hört är lördagen fullbokad, men ett fåtal platser finns på kvar på söndagen. Kom upp vet ja!

19-21 November väntar Norge och BODYJAM grundutbildning, ser mycket fram emot att få åka till Norge - då jag (faktiskt) aldrig har vart där. Ordet Klem vet jag iaf. vad det betyder =)

27 November - Sportlife stora dansavslutning för ca 400 elever i åldrarna 2-14 år. NYHET för i år är att MOJJE kommer som gästartist, yay!

11 December - Kvartaler Les Mills, Svenska mässan, Fitness Festivalen. BODYPUMP och BODYJAM team teach.

12 December - Sportlife Winter Challange Ett nytänkt konvent för ALLA som vill delta. Det finns fortfarande platser kvar och vad jag har hört kostar det endast 350 kr, det är klart att du ska ta chansen att få träna för super duktiga instruktörer för en sådan liten summa pengar.

22 December - Sportlife Almedal, Les Mills Event. Vi gör något ut över det vanliga på klubb Almedal. Vi kör alla Les Mills releaser på en och samma kväll, med jul tema. Kom och svettas med oss och fira in Julen.

Efter dessa veckor kommer jag att säga GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
Psst...har bra kontakter på G och har just nu väldigt svårt att stanna i nuet, men ja håller tummarna...stay tuned!

Inga kommentarer: