lördag 11 december 2010

Les Mills QW´4 Göteborg

TACK Göteborg för en fantastisk dag, fast än är den inte över...BODYBALANCE och BODYCOMBAT kvar på schemat. Efter två BODYPUMP klasser och en BODYJAM klass är jag rätt mör i kroppen fast kvar har jag en hel del endorfiner som skriker av LYCKA. Nöjd med dagens kvartaler och är lycklig lottad att jag får ta del av hela Les Mills familjen och jesus vilja underbara människor vi har i teamet. TACK Kristin, Fredrik, Åsa, Dorre, Pernilla, Jim, Lena, Jesper, Dearin och Olof för en grymme jobb.

Önskar alla LYCKA till i kväll på healthy business awards, så många grymma som är nominerade - det är svårt att veta vem som vinner..eller hur. Men för mig är alla vinnare, ni är grymma!

Dessvärre blir det ingen middag för mig i kväll med gänget utan drar mig vidare på kalas hos kusin vitamin som har fyllt år. Hipp hipp hurra!

TACK alla underbara instruktörer ni rockade fett!

Inga kommentarer: