lördag 25 december 2010

Merry Xmas

God Jul från Familjen Börjesson!
Firade hemma hos mamma och pappa i deras nya hus, himla mysigt och få umgås med la familia!






På morgonen var det dags för den årliga julfrukosten, med familjen Jögi - morbro med familj. William barn nr 3, ville inte vara med...för han var sur. Haha..Gurra och Fanny-banny, glada som få..






Först kalle klockan 15, sen var det dags att fira julen! Julbord för hela slanten! Kusin Malin (Läs 24 år), började redan vid middagen..hallå när ska vi öppna våra julklappar. Hon utbrast, vi öppnar alltid så sent...men hallå klockan är typ halv fem - LUGN. " Ja men en gång så öppnade vi typ vid 9-tiden..." Haha...ja EN gång gjorde vi det. Det blev julklappsöppning vid 1930-tiden. Och i år var det minsta barnet 21 år. Haha...









I år kom tomten med lack-kläder. Sexy hot mama!





Ja, det årliga julklappsfotot...me and bro!


















Anki hade med sig en smarrig jultårta, super god och FIN!







Inte nog med att jag fick ett armband på morgonen, jag fick ett till på kvällen av mor och far. Åååh lala, nu kallas jag för Gucci, men det är ju inte så ovanligt iofs. Super glad för alla julklappar. Georg Jensen ljusstake, två super fina armband, tunika fr Twist & Tango, presentkort på åhlens, bruuns bazaar klänningen jag hade på mig på korten ovan är juklappen från min bror- super nice.















GOD JUL TILL ER ALLA. HOPPAS NI HAR EN UNDERBAR JULHELG MED NÄRA OCH KÄRA!

VARMA JULKRAMAR!


2 kommentarer:

soffan sa...

Kusin har fattat galoppen ju. Hos Rhodins öppnar vi alltid julklapparna på morgonen, direkt efter frukost :). Tålamod är inte rhodinarnas bästa gren ;).

God fortsättning snyggo!!

Sandra sa...

haha..jasså, det är på morgonen det gäller! Kanske ska bli en ny tradition hos Börjesson :)

Detsamma sweety!