måndag 10 januari 2011

Färdig packad...

....6.00 avgår tåget till the big town, närmare bestämt Stockholm city. LMN Trainer days coming up- jiihhha!! Ser fram emot att få träffa alla samt få träna, hänga, äta, mingla, umgås, utvecklas och få en massa ny inspiration.

Mest ser jag fram emot morgondagens tåg resa- kan tänka mig att Eriksson har en tendens att slänga ut sig en hel del roliga kommentarer så tidigt på morgon, haha...sorry babe!

Sedan vill jag passa på att påminna er om att gå in på wew.fitness-magazine.com och rösta på vår lovley Sara Hänninen - Nike's next top instructor ska koras. Ååhh helt plötsligt fick jag tillbaka känslan som infann sig i min kropp, för exakt ett år sedan...pirrigt och nervöst! Oo skön känsla :-)




Naa nu ska jag fortsätta packa, som sagt tidig morgon väntar...aa vill inte ens tänka på det.

Sov gott pepz,
Sandy



ZZzzzzz from my iPhone

Inga kommentarer: