måndag 17 januari 2011

Happiness!


Visst är det OK att boosta sig själv i bland?


Har under dem senaste veckorna fått en del 'boost' mail, d.v.s. mail från människor jag inte riktigt känner men som har gått på en klass, kollat in mig på konvent och/eller kollat youtube. Jag blir helt fylld av glädje och med tårar och jag vill igentligen bara säga tack alla ni som har skickat dessa mail. Det är NI som gör att jag vill fortsätta arbeta inom denna bransch, samt vilja utvecklas som utbildare och instruktör. Jag tror att jag njuter att tag till...skön känsla som infinner sig i min kropp.


Visst är det OK att boosta sig i bland? :)

2 kommentarer:

soffan sa...

Jaa! You´ve earned it, sug åt dig av allt beröm du bara :). <3 Soff

Sandra sa...

soffan alltid lika snäll och söt, tack för det :)