måndag 3 januari 2011

Nyårsafton 2010

Här kommer en liten uppdatering från nyårsafton. 1 Januari 23.59 slog magsjukan till hos Börjesson/Andersson, vilket betyder att jag har legat BANGBOM i sängen sen i lördags - U R K är bara förnamnet. Är nu på fötter och hoppas att 2011 har mer att erbjuda.




Nyårsafton 2010 firades i Torslanda hos underbara Michel och Anna. En kanonkväll, alla par hade med sig en rätt - jupp, knytkalas is the best!

Förrätt á la Sandra och Tomas: Ugnsgratinerad kräfta med vitlöksbröd serverades med ett gott bubbel.

Varmrätt á la Anna och Michel: Oxfilé med balsamicosås och en gott Rioja vin.

Efterrätt á la Inger och Jeppe: Tiramisu med en extra klick choklad.

Lyckad nyårsmiddag!








Grabbarna hade nyårsmöte...
















Jeppe förklarade hur han kom på sin specialare 'Tiramisu med extra choklad', måste säga att den blev faktiskt mycket godare en den vanliga Tiramisun..

















Här har vi den omtalade efterrätten...

















Riktigt trevligt nyårssällskap :)



12-slaget firade vi med ett glas Moët...yummi!



Gott Nytt År och God fortsättning på det nya året, 2011!

Hur löd ditt nyårslöfte?
Sandras: Att bara umgås/jobba med människor som är positiva och som ger mig energi, som peppar mig och som står vid min sida. Det kan låta hårt men så sant så sant. TACK ni som redan finns i mitt liv. PUSS på er!


Inga kommentarer: