söndag 30 januari 2011

What a BLAST

Sitter i bilen på väg i från Stockholm och har bara ett ord,
I am 100% earned!!! Kanonhelg och riktigt lyckat konvent, som vanligt Lina. Under helgen var mitt mission att mingla- tjinga på alla godingar som jag träffar allt för sällan, samt njuta av stämningen. Årets Nike Instructor korades och Jesus var nervös jag var för deras skull. För precis ett år sedan vann jag och det var en av dem bästa saker som har hänt i min karriär. I'm a lucky girl! Fick även i år äran att få haka upp på scen och känna på pulsen...nästan inte att jag ville lämna över pokalen ;-) haha... Jodå Åsa Igelög är en värd vinnare!




Berget, Inger och kasper.




Kimmo- bästa dramaqueen i Norden, på delad plats...


Kommer Miss Eriksson. Min egna lilla slampa ;)




Precis innan vi ska upp på scen...Nike Top Instructor :)




Först en sockerbomb...




Sen matkoma!


Sweet sunday,
Sandy

Rock ń roll from my iPhone

1 kommentar:

charlotte sa...

hej. jag driver shapemeup.se som är en välbesökt träningsportal (ca 500 000 sidvisningar i månaden). det är dags för oss att bli bättre på att skriva om gruppträning och även få in fler bloggare som skriver om det.
skulle det vara intressant? alla våra bloggare som uppdaterar regelbundet ökar med ca 10-25% läsare i månaden

du kommer inte tappa läsare eftersom du bara hänvisar dom till den nya sidan.

vi kommer ha en egen kategori som heter gruppträning där vi/ni kommer uppdatera med det senaste

Mvh charlotte