lördag 12 februari 2011

En dansk, en norsk och en svensk!

Denna helg består av tre damer från tre olika länder! Känns verkligen lyxigt att få köra en grundutbildning med 3 pers, inte ofta det händer. Jag kan lägga mycket tid på den praktiska biten, dvs att nöta teknik men också coaching. Under dagarna pratar jag svenglish, då jag och danskar dessvärre inte förstår varann.

Ef. Lunch står jag bakom i receptionen och två damer väntar på att få hjälp av Linda ( tjejen i repan) samtidigt får dem ögonkontakt med mig och dem börjar ställa frågor om frikort...lite smått stressad och på G där i från säger jag "I don't work here" Damerna svarar mig "haha..ooo sorry, alright".

Nä men jag dör vad roligt. Jag hoppas verkligen inte att dem är stammisar på Sportlife Exclusive, pinsamt! Så kan det gå i bland.




Satans vilken vad jag fick till :)



Brorsan är på besök. Indisk mat, choklad och film.


Njut av din kväll!

High five from my iPhone

2 kommentarer:

soffan sa...

Hahahaha, lyssna-tänka-tala ;) ? Jag förstår plötsligt varför du och Eriksson kommer så bra överens, OCH varför jag gillar er båda skarpt :) . <3

Sandra sa...

My god säger jag bara!! Hur pinsam kan jag bli!?
Hey blanda inte ihop mig med Miss Loaded :) haha