fredag 18 februari 2011

Like Maria Montazami?

Undrar om det är så här bra när man är hemmafru?! Dagen har vart helt lovely. Började med frukost och lite jobb framför datorn. Efter kaffet hände något, jag fick äntligen tummen ur och började städa. Trodde att allt var softisch tills jag kom på att klockan var alldeles för mycket. När jag började städa trodde jag att klockan var 0830, vilket gjorde att jag bromsade farten och städade i ett ganska lugnt tempo- MEN det var ju helt galet fel, klockan var ju igentligen 0930!!! När jag fick syn på klockan, som då var 1030, fick jag lite smått panik- med tanke på att jag skulle träffa ett par vackra damer inne i stan 11.00. Phu! Så typiskt Börjesson! Snabbt in i duschen, på med kläderna och in till stan. Lyckades att ENDAST vara 30 min sen. BAD!




Veronica - vart tog du vägen? Nånstans bakom linda är du iaf :-) Lisa och Inger hade både med sina småkillar. Mycket trevligt!

Efter fika blev det en sväng till firran, vad annars :-) I dag kunde jag dessvärre inte hålla mig från dessa ljuvliga byxor och apsnygga tröja.




Byxor från Punk Royal. (nej det är inte en vit fläck på byxorna. det är bara spegeln som är smutsig :-) ooopsss)




Kolla in dem coola detaljerna. Tröjan från rebel cashmere.




I like!

Nu är det dags för en sväng till Gödebergs gårdsbutik, för att inhandla kött till morgondagens
middag!


Trevlig fredagskväll folks!
/Sandy



PS. I DAG GRATULERAR VI EBBE SOM FYLLER 2 år! Hipp hipp hurra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack hälsar Ebbe! :) :)

Sandra sa...

hoppas sötnosen har haft en ljuvlig dag med mycket tårta :)