tisdag 1 februari 2011

Sandra goes rädda 0-visionen!


Tisdag 1 februari har minst sagt vart en sjuk rolig och intensiv arbetsdag, but i LOVE it!

På Sportlife startade vi i höstas i gång med en såkallad 0-vision, som innebär lite smått och gott; "Vi hjälper varandra och ställer ALDRIG in någon klass".

Så i värsta..värsta fall kan det bli så att en Bootywalk med Åsa Eriksson blir en BODYJAM® med Sandra Börjesson. Ja ni förstår grejen.
Men å andra sidan, dansklass som dansklass, huvudsaken är väl att få ha kul och träna :) Öö..i bland iallafall, i krisfall.

Efter ett par timmar kontorsarbete på morgonen hoppade jag in och körde en lunch BODYPUMP® för Maria. Lunch - kontor och sedan kom Åsa och hämtade upp mig, like a personal taxidriver, på Sportlife Almedal. Jag slängde mig in i bilen för att åka till Sportlife Stigscenter, där blev det till att dansa loss, dagen till ära en BODYJAM® (ja..istället för Åsas Bootywalk, då åsa är sjuk). En såkallad 0-vision :)

Jag tackar och bugar Sportlife Stigscenter för en mycket trevlig och rolig klass. Duktiga deltagare som jag gärna träffar igen! Det kom till och med fram en kvinna efter klassen och frågade om inte BODYJAM® skulle komma till Stigscenter, då hon tyckte att klassen var rolig. :) Trevligt trevligt, sånt gillar vi...med tanke på gårdagens egoboost!

Efter klassen tog vi en sväng till Sportlife Exclusive för att hämta upp Åsas leverans från Gainomax. Eriksson fick i dag en liten upplärning från Börjesson, "Nästa gång du ska ha en Gainomax leverans, skriv upp din hemadress, så kommer gainomaxen direkt hem i till dörren" PERFEKT tyckte Eriksson. Äntligen kom Börjesson med något vettigt :) Haha..

LÄS!
Yes efter Exclusive var det raka vägen hem...på vägen hann Eriksson skvätta ner typ säkert 3-4 personen (haha..ssscchhh..det var bara en) med tanke på att det är ett par cm vatten på alla vägar...höll på att köra av vägen två gånger (scchhh...bara en) ööö och...ja just det, typ körde i två körfält, varav en bil tutade på oss...haha. Så summering av resan dit och hem, Eriksson är världens bästa resessällskap, mindre bra bilkörare men efter en rätt så trevlig biltur, måste jag ändå säga att jag vill åka bil med Eriksson igen.

Tack och punkt för i dag. :)
/S




Dags för lite pannkakor...kvällen till ära, mums!


Inga kommentarer: