torsdag 3 mars 2011

En ny träningskompis!?

Har du svårt att komma igång med din träning? Ingen som motiverar dig?

Jag har upptäckt fantastiska Funbeat. Funbeat är en träningssajt där du skriver träningsdagbok. Det roliga med sidan är att du även kan följa dina kompisars träningsdagbok, då man varje gång, efter varje träningspass, lägger upp sin aktivitet. Det är en extrem morot och jag personligen bli extremt taggad - då jag älskar att ligga på första plats och om jag ser att någon börjar gå om mig, ökar jag upp min träning. Haha, super enkelt! :) Du kan följa roliga träningsbloggar, får mattips och du kan vara med i hel del tävlingar.

ALL träning räknas. Promenad 30 minuter så väl som cykling i 6 timmar.

Gå med redan i dag, så kan vi tillsammans pusha varandra! Vi ses på funbeat!


Inga kommentarer: