tisdag 22 mars 2011

Något att längta till?


För att orka med vardagen är det så viktigt (iaf. för min del) att ha något spännande att se fram emot och vad vore bättre än en resa? I år har jag minst två resor att se fram emot som är bokade och klara. I slutet på Maj är det Les Mills tränare träff i helt underbara Rom, Italien. Visst är det till en viss del en jobbresa, men vem tackar nej till att jobba i Italien under ett par dagar. Not Sandy! Ser mycket fram emot det resan :) I Juli åker jag på semester till Benidorm/Alicante, Spanien med bästa ligan och inte bara i en vecka utan TVÅ. Oolala vad jag längtar till sommaren. I höst har jag en tredje resa på gång, inte mindre än USA (Seattle), måste åka över för att hälsa på kussen och hennes sambo Erik. Erik som för övrigt är fotbollsproffs och som spelade mot självaste David Beckaham i helgen. (LA Galaxy) Hur coolt är inte det? Känns nästan som att Beckham och jag är polare nu :)

Som sagt, vad har du inplanerat i vår, sommar, höst? En resa av något slag? Se nu till att unna dig något trevligt, det är du värd!

Natti/S

Inga kommentarer: