torsdag 10 mars 2011

Thursday i´m in love...or!?





Torsdag 10 Mars, vad gör du för att få en magisk dag!? Torsdag för mig är

BODYPUMP®. Älskar min Torsdagsklass och jag älskar se att mina deltagare utvecklas. Torsdagar är också en dag där jag jobbar en hel del med att utvärdera licensfilmer, från nya Les Mills instruktörer - ett mycket givande och roligt arbete. Ja, en helt ljuvlig och magisk torsdag får jag genom att göra något utöver det vanliga, tränar något som jag inte brukar göra, få ihop en fika med en kompis (fika är svårt att få ihop i min värld) osv. Vad gör du för att krydda din vardag!?




Vad händer annars!? Laddar för sista kvartalshelgen i Göteborg, på Lördag kör jag en

BODYJAM® kvartal - den sista BJ kvartalen för denna gång. Ser mycket fram emot att få träffa alla underbara jammers som också ska få ta del av

BODYJAM® NY Hottness, dem kommer älska releasen!

Håller också på att planerar

BODYPUMP® BEST OF, som jag, Kenneth och Jonas kommer att köra på Sportlife Konventet , lördag 26 Mars - det kommer bli grymt!

Har lite andra saker på G, stay tuned!






Detta är Erik Friberg, min kusins sambo - som i december 2010 skrev kontrakt med Seattle Sounders FC. Jag är så stolt över vad han har presterat och vad han kan. Håller mina tummar för att han håller sig frisk och kry, så att han får spela. GRATTIS Erik, igen, du är GYRM!

Hörde jag U S A till hösten...JUPP!









Trevlig Torsdag!

Inga kommentarer: