tisdag 1 mars 2011

Polis, Amy Diamond, Celsius Robban, "Mat-Tina"


Tisdag 1 Mars känns som en dokusåpa!

Dagen började minsann lite väl spännande, för min smak. Idrottsläraren på Torpaskolan kom och hämtade mig på Sportlife Almedal 10.10, lite väl stressigt kommer vi ut på stora leden och vi båda var lite lätt spända- då klassen skulle starta 10.30. Efter ca 5 minuter säger Magnus, som han heter,

"oopps...titta inte bak."
S: " Nähä...vad har hänt"
M: "Jag har nog åkt dit för fortkärning-polisen är bakom"
S: "Oh my god, men herregud...oj..nä..men...ööö.."

Han går ut från bilen, själv sitter jag kvar i bilen i ca 5 minuter innan han kommer tillbaka med en bot på 2700 kr.
STACKARN! Klassen gick annars bra, kanske lite väl svår klass för ungdomar mellan 12-15 år, men i stora hela tror jag att dem var super nöjda.



Tillbaka på Sportlife Almedal, för några timmars jobb. I bland händer det väldigt spännande saker på jobbet, så som att fått prata med Amy Diamonds manager, trevliga Lee. Varför jag har gjort det - får ni veta lite senare. :)
På vägen hem stöter jag på otroligt trevliga Robban, från Celsius och självklart är han så snäll så han skickade med mig lite smaker. Han berättade även om den nya smaken, Jordgubb. Ser mycket fram emot att smaka på den.



Nu har jag precis laddat med en omelett, som bestod av 2 ägg, ca 5msk mjölk, 1/2 lök, salt, vitpeppar och lite chorizo (95% kötthalt). Till det en liten sallad. Mumms!


Nu laddar jag för en BODYPUMP®, som jag får hoppa in och köra i kväll då madde har tappat rösten. Kållered ska allt få känna på 77:an. Jiihaaa- kkaaabom!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: