fredag 8 april 2011

Mat direkt hem till dörren?


Ahh - ska jag eller ska jag inte? Har länge funderat på att låta Linas Matkasse leverera min mat direkt hem till dörren? Men jag vet inte riktigt, är osäker och har alldeles för lite information om det är bra eller inte!? Det känns som att det är mer till för stressade barnfamiljer och människor som vill ha inspiration i sin matlagning. Vad tror du? Har du någon erfarenhet av något liknande?

Ahh, vet i tusan. Jag menar jag älskar laga mat och gör allt från hemmalagade köttbullar, fisksoppa, kyckling med timjansås och mycket mer under en vecka. Ja detta är givetvis ett urplock från veckans måltider :) Jag älskar över att kunna styra över min kost - i bland lite LCHF, i bland lite GI och på helgerna ( i bland) lite 'unnar- måltider'.

Vilket spontant känns som att jag är rätt så kreativ i min matlagning. Hmm, ja vet i tusan varför jag ens tog upp det här - med tanke på att jag nu, under tiden jag skriver, lägger märke till att jag faktiskt inte riktigt har något behov av att någon levererar min mat direkt hem till dörren. Så då var det bestämt: nej tack, inte just nu. :)


Tjohoo! Kom och dansa med mig i dag, kör en

BODYJAM® på Sportlife Ullevi. Klockan 17.40. Perfekt sätt att starta helgen på!


Ha en strålande dag folks!

/Sandy







2 kommentarer:

soffan sa...

Hahaha, vad söt du är :D !

Sandra sa...

haha tycker du, ja men tack för det :)