tisdag 26 april 2011

Min måndag!

Iallafall måndagar som betyder lediga och där jag kan umgås med bästa vänner! :) Går dagen var mer än ljuvlig på alla sätt och vis. Var uppe med tuppen ( i Sandys värld 08.00) och klockan 10.00 befann jag mig i Torslanda, lilleby hos Fam Halldin/Waldernes. Grabbarna grus, tompa och Halldin x2 skulle ut och trampa ett par mil.

Själv blev jag barnvakt i en timma, men det gjorde mig inget- Kasper sov och jag kunde sola :-) haha...




Efter 2,5 h cykling var våra hulkar tillbaks. Och vad passar bättre ön en glass i detta solsken!? Smarrens!






Väl hemma i lilleby dök berget och love upp, riktigt nice! Sjävklart blev det en runda till lekparken där Sandy kunde leka pajas :-)







Till kvällen dök resten av klanen upp, A-M, Emil och Enzo och vi avslutade påsken med att äta en smarrig trerätters.






Även om Påskafton var si så där rolig, måste jag nog ändå säga att påsken har vart rätt ok! Mer lediga måndagar, helt enkelt! :)


Snart blir det löpning med brorsan!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: