torsdag 14 april 2011

Vill leka mer!


Kan INTE få nog av alla mina underbara klasser, som jag har denna termin. Förra veckan kunde jag dessvärre inte köra min BODYPUMP

®

pga. migrän. Usch och fy för det! Det betyder att jag inte instruerat min torsdags klass på två veckor, and it´s a long time! För att kompensera mina underbara deltagare bjöd jag på lite Gainomax efter klassen och jag tror att det var super uppskattat - eller ja, känns det som iaf. ;-) Alltid kul att få göra något lite extra för sina deltagare! Super nice klass och mina deltagare bjöd på SJUKT TUNGA vikter och mycket svett! TACK för i dag godingar, längtar efter att få leka med er nästa torsdag, igen!

I går blev det till att åka av. BODYJAM

®

på Almedal med tre kollegor på besök, Lönn, Anna och Madde. Super härlig klass och jag kan inte med ord beskriva hur grymma dansare vi har på Almedal. Dem vågar verkligen bjuda på sig själva och dansar helt hysteriskt varje vecka - love it! Längtar redan tills på måndag, då får vi leka igen!

I morgon väntar en hel del fix inför alla fyra dansavslutningar som äger rum under helgen. Tänka sig att ca 470 elever ska få visa upp vad dem har lärt sig under terminen, det får mig att tänka tillbaka när jag gick på Anita Rydbergs Balettskola i Mölndal....älskade dansuppvisningen!


Om du vill är du mer än välkommen att joina mig i morgon, BODYJAM

® 16.00 på Sportlife Domkyrkan/City. Komiskom!


Trevlig kväll!

/S


Inga kommentarer: