torsdag 23 juni 2011

Shopping på hög nivå

Efter dagens BODYPUMP klass mötte jag upp mannen i mitt liv, Kasper, och Inger för lite shopping. Självklart gick vi till the one and only affären, Fiorucci aka Firran. Det visade sig att dem hade 50% på en hel del men också en hel del nyheter som hade kommit in. Ååhh jag är svag för nyheterna, jag menar väl vill ha en massa gammalt - det finns en anledning till att dem rea ut, eller? :) Kanske bara en Sandy-bortförklaring för att få shoppa...haha

Jag hittade ett tröja och ett halsband inom fem röda. Då min man satt fast på jobbet fick jag plocka ut plaggen för han genom att ta bild, mms:a, för att sedan få ett OK från han. Då min man är tidsoptimist om någon fick jag lägga undan kläderna - under tiden gick vi vidare till systemet, efter en runda där lämnade kappe och inger mig för andra ärenden. Där stod jag helt själv, med två systemetkassar och det tog inte lång stund innan jag la märke till att bakom mig var värsta A-lagar haket. Långsamt började jag trampa vidare för att placera mig på en mer 'säker' plats. Öööhh...vad var det farliga i det hela? Never mind...

Tompa väl inne i stan och vi var åter inne på firran. Gentleman som min boy är, drog han visakortet. :) Det blev en hel del annat gott och blandat från affären. Därefter en hel de annan shopping, jeans, jeansshorts, skor och ja, att äta mat och ta en kaffe han vi också med, PHU! Värre en ett träningspass juh. Har inte shoppat kläder på år och dar. Senaste gångerna har jag shoppa via nätet, vilket är kul, men INTE lika kul som att shoppa på stan. Jag gör mer än gärna om det snart!


MMS bild till Tompa. Till slut blev det shortsen till vänster...



Snacka om multitasking...kvinna, du rockar!



Me, myself & I ...å just det, systemetkassarna och a-lagarna...haha


ÄSch, vad tusan. Här får ni nästan en naken bild...men jag bjuder på den. Lite av fynden från i dag...vad tycks?

Tunika från ajlajk
Jeansshorts från Tommy Hilfiger
Halsband från Fiorucci


Summan av kardemumman, otroligt nöjd med dagen!
Sweet dreams!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: