fredag 1 juli 2011

Kan jag, kan du!

Oj vad jag hade laddat inför dagens löprunda. Dock var dagens löprunda påväg att sluta i katastrof. Efter några hundra meter kände jag mig tung i benen, okoncentrerad, trött, hängig osv. Ja, du känner säkert igen känslan. Efter ca 3 km tänkte jag, "Nä för tusan Sandy, det är ditt val, din träning - vad sysslar du med? Hur tungt kan det vara igentligen?" Efter 5 km tänkte jag, "Alright, har du lyckats springa så här långt klarar du 2,5 km til...se så spring på nu!"

Ååååå JAAAA jag lyckades. Dock sjukt dålig tid, 45 min. Men vad gör det, jag kom i mål, jag lyckades, jag klarade och jag gjorde det!




Så summan av kardemumma:
TANKENS KRAFT!!





Grymma sponsorer, vitamin well och Gainomax! Sommaren är räddad! Sweet!

Kom ihåg: Kan jag, kan du!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: