fredag 19 augusti 2011

Typiskt

Hej på er!

Ligger i sängen och försöker blogga i från mobilen, vilket jag inte lyckas med - ngt fel på internet, så det får bli en snabbis via datorn (ja fråga mig inte varför det funkar på datorn) Precis landat på hotellet efter en lång dag. Väl på hotellet, trött som bara den och endast ätit en smörgås, lite keso, en bar och lite nötter under dagen, står och checkar in och receptionisten säger:

"Här får du lite vatten"

Jag "Heeee? Varför?
Rec: " Vattnet är förorenat i hela köpenhamn. Du ska inte dricka det, då det finns höga halter av e-coli bakterien."
Jag: " Säger ni det nu, efter att ha druckit två flaskor under dagen.
Rec " Äh, ja....hur ska jag kunna veta"
Jag " Ha, ää..nänä, jag menade inte så, men ja, tack då.

Vad fan tänkte jag? Har ju förtusan befunnit mig på ett gym 5km därifrån och jag säger "säger du det nu...". Haha mycket som kan komma ut i från min mun när kroppen har gått in i svält och saknar sömn. För övrigt, tror jag att jag har sjukt ont i magen nu, håll tummarna att det bara är psyket som spökar. Jag får intala mig att jag är superfrisk. Hoppas inte några deltagare har insjuknat. Fy - vem vill vakna med diarré i morgon, inte jag iaf.

Nä dags att krypa ner i sängen och se lite webbtv. Saknar min kille och min säng. Men å andra sidan har jag haft en riktigt bra dag och jag ser fram emot att få se morgondagens presentationer.

Sussa gott mina vänner!
Sandy

Inga kommentarer: