torsdag 8 mars 2012

Ljust och Fräscht

Jag och Tomas firade alla hjärtans dag i går :) Istället för att köpa något hjärtformat till varandra på alla hjärtans dag, så bestämde vi oss för att göra något vettigt och roligt av pengarna.

Middag på Heaven23 och sedan föreställningen Ljust & Fräscht med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström. Riktigt bra asså, oj vad jag skrattade och herregud vilken avslutning killarna bjöd på. Jag blev helt såld, WOW! Biljetten på 540 kr var verkligen värd sina pengar. Kul show med många skratt. Har du möjligheten att gå, så tycker jag absolut att du ska gå. Du kommer inte bli missnöjd.







Inne på Gothia Towers hittade jag denna automat...har aldrig sett något liknande innan? Är detta något nytt? I denna automat kan du köpa receptfria läkemedel, haha rolig sak. Smidigt och bra med, speciellt för hotellgästerna.


Dags att jobba lite :)

Inga kommentarer: