onsdag 11 april 2012

Bra dag helt enkelt!

Började med lite jobb på morgonen. Körde över till Hisinge-iland för att luncha med Inger och Märta och stötte även på andra primadonner! Lövly häng helt enkelt!

Direkt hem för att hämta ut min spons. från Vitamin Well, denna gång med sötningen och hyperpopulära Stevia, som tycks ha erövrat hela världen och gjort alla LCHF:are ytterst glada och nöjda! Mig med :-)

ÄNTLIGEN! Var det onsdag igen och jag instruerade min härliga BODYJAM® klass som jag inte kunnat köra på två veckor pga. husvisning och sjukdom. Sjukt trevligt att få se alla glada och inspirerande jammers!

Efter klassen blev det en gammal hederlig rätt- receptet från svärfar: inkokt lax, skarpsås, kokt potatis serveras med ärtor och citron. Självklart inhandlades laxen idag, från fiskbilen!

-en bra dag, helt enkelt! :)

Inga kommentarer: