söndag 27 maj 2012

Bra solskyddsfaktor för ansiktet!

Solens strålar hettar enormt just nu och jag personligen tycker att det bränner bara efter ett par minuter. Som gravid vill jag undvika att få pigmentfläckar i ansiktet, samt skydda mig från starka UV strålar och har därför inhandlat denna produkt från Synchroline. Ja, inte bara som gravid givetvis. Superenkel att smörja i ansiktet och känns mer som en 'fuktande' kräm än en fet solskyddsfaktor. Då jag har en känslig hy, som reagerar på allt, är det viktigt att få rätt produkt och denna känns faktiskt riktigt bra!

Tack Christel, som äger och driver salongen Hudvård hos Christel som rekommenderade denna produkt för mig.


249 kr ( om jag inte minns fel) fick jag ge för denna 50 ml. flaska. Grymt nöjd!
http://www.synchrolineapoteket.se/

Inga kommentarer: