söndag 28 oktober 2012

God morgon!!

Vilken underbar söndag. Frost, minusgrader och strålande sol - en riktig härlig vinterdag. Tomas är ute och leker i skogen med cykelgänget, han var lagom sugen i morse när han såg hur många minusgrader det var, jag brukar alltid då säga "Tänk var härlig det kommer att vara efter", dessvärre funkar det inget vidare på honom , men på mig. Vid de tillfällen jag är mindre sugen på att träna tänker jag alltid på den sköna känslan som kommer att infinna sig i kroppen efter träningen, på så sätt motiverar jag mig till att JUST DO IT! Hur motiverar du dig?

I fredags fick min lilla prins lite nya kläder KIZZ, ACDC och haremsbyxor är det som gäler. Min lilla rockstar som på tisdag fyller 1 månad. Jag är KÄR!!


Efter lite shopping och en promenad gick jag och Theodor över till våra kära grannar, då Tomas var bortrest, och blev bjudna på räkor till förrätt och lite spättafilé till huvudrätt. Kocken Jeppe i farten. 

Lördagmorgon tog vi en promenad till vårt lilla smultronstället - bygdens lilla bageri. Därefter blev det en brakfrukost utan dess like. 


Efter lunch dök mamma, pappa och brorsan upp. Det blev en långpromenad i det underbara vädret, mammas köttgryta, kaffe och goda nybakta bullar från bageriet. Här en stolt morbror :)





I morse vaknade jag upp till denna underbara, vackra vy. Har jag sagt att jag älskar mitt nya hem!?


Dags att snart ta en promenad. 

Ha en riktig god söndag härliga Du! 

Inga kommentarer: