lördag 29 december 2012

Trerätters och finbesök!

Igår fick vi besök av Johanna och Victor. Supertrevligt, mysigt och en rolig kväll. Tiden bara sprang i väg. 00:30 tyckte Victor att dem skulle dra sig så att vi-småbarnsföräldrar, skulle få lite sömn. Snäll som få :-) DOCK anser jag att man inte kan stanna upp i livet bara för att man har småbarn, men sömn är ju självklart A och O för att orka med vardagen. Speciellt för mig, som helammar och är vaken minst en gång/natt och ammar. Därefter ska Theodor "somna in" så att jag kan lägga ner honom och ibland går det inte riktigt som man vill. Say  no more ;-) 

Gårdagens meny:

Förrätt: Baconlindad sparris
Varmrätt: Oxfilé, klyftpotatis, bearnaisesås och sallad. Till det ett klassiskt och gott rödvin, som är prisvärt: Casillero del diablo. 
Efterrätt: Blåbärspaj med glass och/eller gammaldags vaniljsås.







Nu ska jag mysa vidare med min son! Njut av dagen!

/Sandra

Inga kommentarer: