lördag 12 januari 2013

Boring or not?

Den här bloggen har ändrat karaktär senaste året, vilket jag tycker är lite kul. Det blir mycket mat och  bebisprat just nu, kanske mindre kul för er, men å andra sidan ska väl en blogg spegla ens liv!? Ja, iallafall gör denna blogg det -speglar mitt liv. Så varför inte mat och bebisbilder på det? :-)


Igår mös vi in helgen med västkustens guld, skaldjur. Riktigt gott var det!


Efterrätten bestod av mörk choklad. Då både jag och Tomas håller nere på sockret, blir det mörk choklad som efterrätt nästkommande veckorna, men vad gör det, sjukt gott! Självklart är det inte så nyttigt att äta en hel kaka, men två-tre bitar blir det. Ska tilläggas att Tomas endast tog en kopp kaffe, jag däremot kunde inte hålla mig ;-)



I morse serverade jag min man denna goda frukosttallrik. Älskar denna typ av frukost. Efter denna bilden togs gick jag banans på resterande räkor som var kvar. MUMS vilken frulle, me like!

Efter diverse fix och trix fick det bli lite mellis, innan Tomas skulle ut och cykla MTB i skogen och jag åka och överraska mamma och pappa. Yoghurt, keso, nötter och tork frukt är klart en favorit.


Bästa mormor i stan!



Klockan 18.00 serverades det middag här hemma. Tomas hade lagat en galen god middag; hel kyckling i ugn, rotfrukter, god gräddsås och sallad. Mamma!

Efter middagen fick vi besök av bästa grannar. Ja det var min fredag och lördag :-) Hoppas du har en fin helg! Dags att mys vidare i soffan/ Sandy 

Inga kommentarer: