tisdag 29 januari 2013

Härlig kväll!

Skulle haft en Utvecklingsträff ikväll med en instruktör på Nordic Wellness (f.d Sportlife) men då Theodor har världens slemhosta vart jag tvungen att flytta fram den till nästa vecka. När Tomas kom hem sprang jag ner till garaget och körde ett snabbt benpass samt lite mage (kör olika magövningar varje pass), så skönt med 30 min egentid. Tomas hann sätta upp TRXen strax innan, vilket gjorde mig så glad. Min kille är en klippa och har INTE tummen mitt i handen, tur för mig för det har jag ;-) *harkel* kan bero på att min händiga karl är byggingenjör....vem behöver kunna byta glödlampa då ;-)

I vilket fall, gött att TRXen är uppe, nu är det bara en coreball och en kettlebell som ska inhandlas sen är vårt gym komplett för min del! Kanske ett löpband...men det får ske senare i år.

Efter träningen blev det Hamburgare. Inte kycklinghamburgare som var planerat, utan vanliga. Riktigt gott! Till min hamburgare hade jag en skiva Low carb bröd. Måste säga att Low Carb brödet var riktigt gott. Men sjukt dyrt,
59 kr, för ett litet bröd som gav dryga 10-12 skivor. Suck för priset :-(

Nu slänger jag mig i soffan och slappar med min stora kille.

Trevlig kväll!
Sandy



Inga kommentarer: