torsdag 3 januari 2013

Resumé av 2012 del2




JUNI:
Jag kör min sista grundutbildning för året, en SH´BAM grundutbildning uppe i Stockholm. Jag och min kollega Annika teamar utbildningen då det var 40 stycken deltagare. Riktigt rolig helg med underbara människor!






Bröllop i Lidlöping för Jakob och Nina






















JULI:
Vi åker upp till Karlstad för att spela in höstens program för Junior Dance och MoveIt. Kommer ihåg att jag kände mig så osmidig och tung. I vecka 32.







Vi firar Jeppe 35 år med Bio och middag på Puta Madre.

Vi for till Lidköping (Tomas hemstad) med ett gäng härliga människor.

Min klätterapa.

Vi badar i ur och skur. Jag känner mig som en val, men när jag tittar tillbaka på bilderna, tycker jag bara att det är vackert. Konstigt det där.


AUGUSTI:
Vi åker till Hässleholm över helgen. Killarna cyklade Snapphaneturen.





SEPTEMBER:
Vi flyttar ut från vår lägenhet, som har vart vårt hem i sju hela år. Ledsamt att behöva lämna, vi älskade vår lägenhet, men spända på att flytta in i huset och få träffa vår son. 

21 September är datumet då Theodor var beräknad till. Men icke sa nicke. Inte vill han komma ut. Här är jag på dagen fullgången. 


OKTOBER-DECEMBER:
Jag behöver bara skriva THEODOR. Tisdag 2 oktober 00:08 kom han till världen. 50 cm lång och vägde 3710. Alldeles perfekt! OJ vad jag älskar han så!

Bara några minuter gammal. (datumet är fel på bilderna)


Snart ett dygn gammal




Älskar dig så!

4 dagar gammal
8 veckor gammal. 


Vi firar Julafton hemma hos oss. Älskar vårt nya hus.





 Jag kommer också i gång med min träning under Novembermånad och är glad för att jag känner mig såpass pigg och stark i kropp. Tänk vad fantastisk vår kropp är. Här 10 veckor efter förlossning. Jag har dryga 2 kg kvar att gå ner samt bli lite "tightare" i kroppen. Men jag skyndar långsamt - step by step! Nästa steg i min träning är att börja löpträna - längtar så!

Summering av 2012:
Theodor :)

Inga kommentarer: