torsdag 10 januari 2013

Torsdag!!


Hej, titta på mig jag kan nääääästan sitta upp själv (tror han ja...haha) LOVE YOU

Promenad med Inger + barn och OJ vilket skönt väder det blev när solen tittade fram, så friskt och skönt.


Neee...inte vill jag sova :-)

Friskt och skönt men också kallt. Glad för att jag tog på mig den stora, varma jackan.

Gissa om dess barn ÄLSKAR sin mamma. Vad gör man inte för sina barn, när ingen vill sitta i vagnen :-) DU är en dundermamma, som ingen annan darling. All cred till dig!


Lilleman och jag har vart dåliga, igen!!!!! Jag blir tokig på dessa förkylningar. Så i morse sov vi ut till 0930. Så efter en sen frukost var jag inte sugen eller hungrig på lunch. Så vid 15-tiden gjorde jag mig ett lättare mellanmål, en rawfooddrink, då vi ändå skulle käka middag vid 1630. (Grönkål, spenat, blåbär, banan och en skvätt vatten.) Den gick ner......men naaaaa det var inte riktig min grej. Inte så god och konstig färg. Kanske skulle bli godare med lite mer bär och frukt i. Men en bas på grönklädd och spenat var sådär ;-)


 Gissa om jag blev glad....BODYPUMP 85 (vart tar tiden vägen?). Kör n kvartalerdenna gång, men behöver ändå hålla mig uppdaterad på vad som händer. Ska testa passet i mitt garage på lördag.
SH'BAM & BODYJAM skivorna har jag lånat ut till mina kollegor som kör SH'JAM på Nike Blast.

Dags för lite kvällsmat!! Trevlig kväll/ S

Inga kommentarer: