torsdag 28 februari 2013

Bara gör det!

Efter att behövt avbryta min träning i förmiddags (ja, hann med 25 min rygg, vilket inte är fy skam), då Theodor tyckte det var mindre roligt att titta på när sin mamma tränade, kände jag mig mer eller mindre tvungen att få in lite mer träning på kvällen. Då det var Tomas tur att få träna först, dvs hans träning går först i dag och om tiden finns/jag orkar får jag träna efter. Och nästa dag är det min tur osv. Så jobbar vi här hemma, funkar fint. För det mesta hinner jag med att träna på dagen, men i bland vill inte lilleman och det är bara till att acceptera och respekter!

Men ja, i vilket fall så drog jag mig ner till garaget efter 20-tiden. Och då jag var mindre sugen på att cykla på en trainer fick jag idén; varföt inte köra SH'BAM? Det visade sig vara en grym idé. Fick sån energi efter att ha fått dansa i 45 min. Känner mig glad och pigg.


Med det vill jag avsluta med att skrivs: hur osugen du än är, BARA GÖR DET! Man blir så glad och nöjd efter. Det är värt allt!

Sussa gott/ Sandra





Inga kommentarer: