måndag 11 mars 2013

Vart tog denna dag vägen?

Han knappt hunnit med att äta lunch idag, har haft en liten grabb hängandes på mig konstant. Han har vart i stort behov av närhet under hela dagen, inte mig emot, bara han är glad, pigg och kry!

Annars då? Hann med lite kort och effektiv träning idag. Hela kroppen, relativt tungt, 3X15 reps och ingen vila. I bland får det bli sånna pass, speciellt när man har en kille på 5 månader som är sådär glad i att sitta 'fast' under en längre tid. Men jag är glad för det lilla.

Till middag blev det lax. Recept kommer i morgon.

Och i kväll har jag och Inger vart på en föreläsning om Paleo. Dessvärre alldeles för kort föreläsning och lite för lite 'tips' om recept m.m det var mer en faktaföreläsning om VAD Paleo är och det visste jag redan innan. Men föreläsaren hade en härlig personlighet och var en go och glad göteborgare. Märktes att han brann för Paleo och Funktionell/Crossfit träning.

Nu tänker jag slänga mig i sängen och hoppas få en lång natts sömn. :-)











Inga kommentarer: