tisdag 23 april 2013

Dagens instagram :)

Hej på er!

Jag diggar verkligen instagram. En bild säger mer än tusen ord...eller...hmmm. Jag uppdaterar där ett par gånger per dag i allafall , hade vart så roligt om du hängde på!


I dag blev det LCHF fläskpannkaka till middag. Riktigt gott måste jag säga och så enkelt (som de flesta vardagsrätter hemma hos oss).



Hade besök av min kusin + mamma i dag och till fikat/mellanmål bjöd jag på Kesella Vanilj, keso och färska bär samt Paleo scones med god lagrad ost. Det blev rätt så mycket gravid och bebisprat då min kära kusin ska bli mamma för första gången i September. Wihooo vad roligt det ska bli. Jag var beräknad 21 september förra året, så när hon var här i dag drömde jag mig bort om hur det var för ett år sedan. Herregud vad tiden går fort. Skrämmande.


HA! Denna lilla krabat. Hur kan man älska någon så mycket? I morse när vi skulle ut på ärenden slocknade han i babyskyddet. Haha. Tror han tycker att sin mamma är rätt så långsam och jag får nog ta och hålla med ;-)


Nu laddar jag för lite träning. Tror jag ska köra ett BODYPUMP pass. Tomas ska bara komma hem efter sin MTB runda, sen är det äntligen MIN tur. 

Trevlig kväll! 

Inga kommentarer: