onsdag 24 april 2013

Snabb och effektiv träning!

Som jag skrev för ett tag sedan tränar jag min mamma och pappa. I dag spelade pappa golf, så jag passade på och träna tillsammans med mamma. Det blev ett riktigt pulshöjande och effektivt pass.

8 övningar x 1 min/övning och 4 varv. 32 effektiva och minst sagt svettiga minuter. 

Knäböj med stång (22 kg)
Smal+bred Rodd i TRX
Höga knän
Plankan
Marklyft (22 & 25 kg)
Triceps press i TRX
Utfallshopp
Cykel crunches.

Tanken var igentligen att vi skulle köra tre varv. Men efter vi var så galet höga av all adrenalin och endorfiner som cirkulerade i kroppen så vi körde på i 8 minuter till. Svettigt, roligt, effektivt, pulshöjande och grym uthållighetsträning som passar alla! Övningar går att variera, det handlar bara kreativiteten!





MYCKET BRA jobbat mamma. Jag är impad av hur stark du är och vilken vilja du har! 

Hoppas du har en fin kväll!
Sandra

Inga kommentarer: