måndag 15 april 2013

The weekend!

I fredags mötte vi upp Inger och Lisa med kidz för att besöka Universeum. Mycket trevligt place att besöka om man har barn - för den som ännu inte har gjort det. Men dessvärre värdelöst att ta med sig vagn. Glömde att ta med mig babybjörn-selen, så jag fick inte valuta för mina pengar (160 kr fick jag betala för att gå in). Men jag fick umgås med snygga brudar, vilket var värt pengarna!





Stora killen!

Fredagskvällen spenderades hemma, utan pappa Tomas, som var ute och svirade på Clarion Hotell Post. Så här kan det se ut en fredagskväll, hemma hos en småbarnsfamilj, för den som undrar ;-)


LOVE YOU!!!!


Det blev lite träning i helgen. 6 km löning i lördags och BODYPUMP 86 i söndags. Härlig release, med lite nya övningar. Watch out! Phhuuu!





Helgens mat: Kycklingklubbor med ost, tomat och avokado. LCHF Kokostoppar (tog bort honungen denna gång) till lördagsfikat. Och hemmagjorda hamburgare med sötpotatis pommes och självklart saltgurka!








Medans Tompa cyklade 12 mil besökte jag och Theodor mamma och pappa som även hade farmor på besök. Efter LCHF fläskpannkaka (yes morsan och farsan äter nu lågkolhydratskost) körde jag bokstavligt talat skiten ur dem i 14 minuter. 7 övningar, 1 minut/övning, X2 varv. Hög puls, effektivt, hela kroppen - ja, väldigt jobbigt. Jag kör just nu PT med dem 2 gånger i veckan samt hjälper dem med kosten. Ska bli spännande och se vad dem får för resultat! Vi kör på tills det är dags för deras semester!



En glas skit nu på morgonen :-) 




Hoppas du har haft en fin helg! 

Inga kommentarer: