torsdag 16 maj 2013

Härliga dagar!!!


Jesus, vår vad är det? Sommaren är ju här!!! Måste ha vart runt 20-25 grader i dag. Sitter fortfarande med öppen altandörr och klockan är efter 20:30, det ni, det är sommar. Torsdag redan, i helgen väntar 1, 9 och 12 års kalas - tjoohej vad kul! ;-) Har haft riktigt härliga dagar och träningen har flytit på bra! Hänger ni med på 2 veckors utmaningen och isåfall hur går det? 30 min motion per dag, inga problem alls - eller hur!?

I Tisdags sprang jag 8 km för första gången sen vintern 2011. Hade lånat med mig Tomas puls klocka, mest för att jag var nyfiken på tiden och den visade 45 min blankt. Helt ok tid ändå, mycket nöjd och GLAD för att jag klarade 8 km utan några som helst problem.


Jag och lillfisen tog oss en shoppingtur häromdagen. Innan hemfärd körde vi lite mellis i bilen.


Min stora kille.


Kollade igenom lite bilder i går och hittade denna. Theodor 2 veckor gammal. Herregud så liten han var där. Knappt jag minns. Min kärlek!


Som ni vet tränar jag mamma och pappa en gång i veckan, därefter hjälper dem med träningsprogram samt kost och i går körde jag rent ut sagt sk*ten av dem. Haha, helt slut efter. Då jag behövde få in lite träning, tränade jag faktiskt med dem. 7 övningar, 1 min/övning och 3 varv. Totalt 21 min intensiv och effektiv träning.


Jag och pappa blev så svettiga att vi var tvungna och ta av oss på överkroppen. Herregud....jobbigt men roligt!

Majoriteten av svenska folket valde nog att grilla i dag, så även vi. Marinerad kyckling, baconlindad sparris och majskolv. Till det en kall vitlökssås.







Då vi ännu inte fått tummen ur att köpa utemöbler, fick vi bära ut köksbordet, men det funkade kanon!

Mumma!

Nu sitter jag och väntar in Tomas efter sin MTB runda i skogen, funderar på att gå ut och springa. 
Ha en fortsatt go kväll! 

Inga kommentarer: