lördag 1 juni 2013

Eurosummit part 3

Waaa riktigt dåliga bilder, men bättre än inget kanske!? :-)

I onsdags kväll kom den andra utmaningen. Vi skulle spela in vår egna tolkning av James Bond. Vi hade fått ett manus och ett klipp ur en av filmerna - och det skulle vi sedan då tolka på vårt sätt. Haha, hade sjukt roligt!



I Torsdagsmorse kom den tredje utmaningen CROSSFIT 07.00 på morgonen och UTAN frukost i magen. Gha! Låt mig säga så här; FY FAN vad jobbigt. Trodde där ett tag att jag skulle svimma/spy, men mina team-mates Freddy, John och Janni peppade på bra.


Efter en stor frukost och två föreläsningar däckade jag av ett tag och laddade för min BODYJAM presentation. Crossfit träningen tog minst sagt musten ur mig.

Dagen sprang i väg och eftermiddagen bestod av fem timmar dans. Därefter var jag helt borta. Längesen jag kände mig så trött i kroppen. Men drygt sex timmar träning hör ju inte till vanligheterna.  

På kvällen var det Middag och fest. Tjejerna försöker pose:a som modeller. Tydligen ska man "Andas ut med en putmun" - enligt Charlotte, om man ska bli riktig het på kort. Haha, ja, vad tycker ni!? 

Say no more! Austin Powers is in the house! My god!! Hahaha

Mycket trevlig bordssällskap. Jag, Matilda och Maria.

Älskar min nya klänning!

Wha, här blev det suddigt!



Blev hämtad av Tomas och Theodor. Åh vad jag har pussat och pussat och pussat han. Min skatt, min kärlek - MITT ALLT!

(Tror något har hänt med min kamera. J*vligt suddiga bilder. Sorry!) . Jepper dök upp som gubben i lådan med sina små knattar. Inger är i Norge på bröllop i ett par dagar.


Detta vaknade jag till i morse. Sådan far.....sådan son!? :-)

Trött och mör i kroppen men super inspirerad och motiverad till hösten! Ser fram emot Super Saturday och filmningen! 

Nu ska jag snooza vidare med min son som tar sig en powernap. Tomas är ute på en 10-milar runda. 
Ha en riktigt go lördag, det ska jag ha!

Kram /Sandy

Inga kommentarer: