fredag 14 juni 2013

Heja heja- Vätternrundan 2013!

Sitter i skivade stund i Motala. Vi har hyrt ett hus här och bor kanonbra! En villa med 6 sovrum delat på tre familj. Kanoners! Fräscht och rent! I natt 03:00 ringer klockan och då är det dags för Team Cramo - go green att käka frulle för att 05:14 (isch nånting) stå på startlinjen i årets Vätternrunda 2013! De cyklar i sub9 vilket innebär att de ska cykla 30 mil på 9h. Ajajaj säger jag bara. Inte alls avis om man säger så ;-) De har två kissepauser inbokade (ja de är redan planerat) och då har de 3 (!!!!!) min på sig att göra sin behov. Mitt bland alla andra. Det gäller att inte ha en dålig mage i morgon alltså ;-) haha. Usch! 

Nu ska jag krypa ner under hos min lille kille som för ett tag sedan skräckslagen vaknade och bara skrev av rädsla. Första gången vi sover borta, så jag tror att det blev för mycket för han när han vaknade upp i någon annans sovrum. Min älskade son! 

Jag slänger upp en update i morgon när loppet är avklarat! Nu håller vi tummarna för Tompa å gänget! Heja heja!!!! 





En kaffe och en daimstrut. Å herregud vad det satt gott i magen ;-) 

Mammas prins! 

Inga kommentarer: