onsdag 24 juli 2013

Morgonträning

Att träna på morgonen, utan frukost i magen och framförallt löpträna är ingen favorit. Men i bland händer det att jag behöver få in träningen på morgonen- för att hinna med att träna alls. I dag blev det en löprunda på 6 km. Tiden är jag nöjd med, inte för att det spelar så stor roll för det är själva motionen som är viktigt för mig, men jag var ute i 32,02 iallafall och det är jag nöjd med. 

För dig som tänker "det där skulle jag aldrig klara av" säger jag bara TESTA. Om du inte klarar av att springa hela tiden variera då med att gå 1 min och spring 1 min. Alla kan! Det handlar bara om att VILJA det! Alla behöver röra på sig och även på sommaren. 

Innan löptiden i dag åt jag en 1/2 proteinbar. 1 ägg, lite banan eller något annat 'lätt' funkar också. Jag vet att jag måste äta något iaf innan jag ska ut. Helt tom mage funkar inte. 

Ha en go dag! 

Inga kommentarer: