lördag 13 juli 2013

Uuuunderbart

.....är kort, så det gäller att njuta av de lediga dagarna vi har tillsammans. Häromdagen hängde vi hela dagen på vår altan. Mamma och pappa kom förbi och plaskade i vår lilla 'pool' ;-) Theodor älskar den och vi med. Hahaha. 



Riktigt god köttfärsröra bjöd jag på och en god italiensk sallad! Så himla härligt att sitta ute och äta. En sådan frihetskänsla.



Körde ett intensivt och kort träningspass i går. En övning/muskelgrupp och endast överkropp. Så det tog ca 30 min precis. Riktigt god träningsvärk av Triceps övningen i TRXen! 



Och i morgon laddar jag för morgonrunda med Inger och styrketräning el BODYPUMP på kvällen! 

....och...kolla här vad jag fyndade på Ica Maxi i dag; en mjölkskummare för endast 99kr. Jag har alltid velat köpa en och gissa om jag blev glad för att jag fyndade! 



Nu ska jag heja på damerna! Heja Sverige! 

Inga kommentarer: