måndag 16 september 2013

A B I G week coming up! Les Mills Super Saturday + Filming

YAY! Nu är den här, veckan vi alla galna träningsfreaks har väntat på. Les Mills Super Saturday och filmningen av nya releaser som först släpps i mars 2014. Själv åker jag 06:00 på onsdag morgon upp till Stockholm och åker direkt till första teknikgenomgången med hela BJ68 teamet. Även om jag bara ska 'skugga' har jag ett sådant gott pirr i magen. Det är en stor grej. Jag menar alla BODYJAM instruktörer i hela världen kommer att se mig dansa om några månader. Det gäller att göra ett bra jobb! Eller hur!? ;-) 

Helgen har vart lugn. Har ju vart krasslig i fem dagar nu. Halsont, huvudvärk, hosta from hell och förkyld. I dag vaknade jag med en mindre svullen hals, så jag håller timmarna att jag i kväll kan aktivera min kropp något. Behöver nöta lite koreografi och teknik. 

Helgen i bilder;

Fredagens middag: Panerad (i ägg och mandelmjöl) rödspätta med rödbetor och remouladsås.

Efterrätt: Hemmagjord kokosglass med banan och riven mörk choklad. 

Efter middagen drog vi oss ut till vårt naturreservat som vi har här i Torslanda. Hästar och kossor går fritt och betar. Vackert! 




Lördag: Kalas för kusin Gurra som fyllde 14 år. 


Lördagsgodis till mig själv. Både son och man däckade kl 21 tillsammans. Alla är vi krassliga i familjen :-(

Söndag: Nybakta 'Pones' med ägg och en kopp te. Så gott! 

Dags att ta tag i lunchen. Magen börjar att kurra. 

/Sandra

Inga kommentarer: