onsdag 11 september 2013

Busy busy

Koreografiplugg nonstop blir det nu och fram till och med nästa onsdag. Har fått korr, musik och dvd av BJ 68 och allt jag kan säga är att jag ÄLSKAR releasen! Verkligen min typ av stil när det kommer till både steg och musik. Uppvärmningen- den är bara sååååå Sandy! ;-) 

Vad sa ni? 10 dagar kvar till Super Saturday och filmning av BJ68. Can't wait! 

Prioritet nu, utöver koreografiplugg;

- min son!!!! 
- stor städa hela huset (hjäääääälp jag behöver nog städhjälp igen!!!)
- Skriva fakturor 
- dubbelchecka att mina klasser är lösta nästa V.
- kalas *2
- fixa paket
- ta tag i några viktig mail
- tvätta upp alla träningskläder
- betala fakturor
- packa 
- HÅLLA MIN FRISK!!! Börjar känna mig lite knas i kroppen :-/

Så med det sagt. Jag lever men lär väl inte uppdatera så värst mycket den nästkommande veckan. Men sålänge: följ mig på instagram. sandradanceforlife . 


I går efter en BODYJAM® och en BODYPUMP® på NW Frölunda :-) 

....och i dag blev det en SH'BAM™ med mina härliga onsdagspepz på Lindholmen. Ett litet, men ett glatt gäng. Allt som räknas! 

ZZZzzzzz/S 

Inga kommentarer: