tisdag 26 november 2013

Intense days!

Galna dagar. Mamma 100% på dagarna; städa, diska (eller ja, jag har ju diskmaskin ;-) , leka, laga mat, städa, plocka, tvätta, leka, laga mat igen....och så rullar det på. På kvällarna kör jag klasser, pluggar koreografi till fitness festivalen, pluggar koreografi till SH'BAM kvartalen på söndag, pluggar utbildningsmaterial till kvartalen på söndag, utvärderar licensfilmer - BOOM så är klockan 00.00 och jag bokstavligt talat lägger mig i sängen med redan slutna ögonen. Ja, jag liksom somnar på vägen till sängen. Haha!

I går kunde jag inte sova (Svårt att varva ner då jag är något stressad) så jag hängde lite med Gina Tricot och beställde lite nya julklappar till mig. Det är jag värd, säg/nicka bara "JA", det räcker. :)

Måste säga att jag älskar deras byxor och jeans. 27/32 passar mig alltid perfekt!



Tänkte ha detta linne instoppat i en cool skimrande pennkjol på nyårsafton. Hoppas, hoppas att det blir bra!


Snygga leggings! Schysst till en svart längre skjorta. Eller annan tunika.

Denna sketonge alltså. Här har han hittat en del av det söndra pepparkakshus, som jag köpte igår (f*n måste köpa nytt bara för det). Äta ville han glatt göra. Här får jag jaga han. Han vägrar att släppa. Sketonge. Mamma älskar dig!

I morse började jag och Theodor slå in lite julklappar. Mitt mål är att bli färdig innan helgen den 2:a advent med alla klappar så jag bara kan njuta sen.

Nä. Dags att öva lite koreografi. Theodor sover. 

Tjing!
Sandra

Inga kommentarer: