söndag 29 december 2013

Alltid 100% sugen?

I dag på Nyhetsmorgon var simmerskan Sara Sjöström på besök. Hon fick frågan "Är du allltid lika motiverad till att träna så mycket som du gör" Svaret de fick var "Självklart inte. Speciellt inte när jag måste gå upp klockan 06:00 när det är kolsvart ute".

Tro Pelle det! 

Vem är alltid sugen, peppad och motiverad till att göra det där träningspasset? 

Har precis kommit hem från en släktmiddag och vi pratade om träning. Jag berättade att jag ska köra BODYPUMP i garaget i morgon. Min kusin säger/frågar då ungefär samma fråga som Sara fick i morse. Fast mer "är du alltid lika peppad till att köra din pass i garaget." Och mitt svar var självklart "NEEEJ! Sjukt osugen i bland. Innan jag fick barn skulle jag aldrig någonsin kunna tänka mig att träna själv i ett garaget. Men nu måste jag prioritera om och vara tidseffektivt på ett helt annat sätt. Och träna är väldigt viktigt för mig och då får jag göra det bästa av situationen. Det är bara till att göra det"

Så. Med det sagt skulle jag återigen vilja säga; kan jag. Kan du. 

Heja oss och hej för hälsa!

Inga kommentarer: