lördag 28 december 2013

Mysiga juldagar

Jag myser runt och njuter av julen. Detta är helt klart min favorit högtid. Självklart älskar jag sommaren och midsommar men julafton slår nog det med hästlängder. Alla ljus, pepparkaksbakning, julpynt, julgran, mmm det är min grej helt enkelt!

Theodor fick bl.a. en fin pyjamas av gammelmoster i julklapp.

Annandags jul firades på Tjörn och med Tomas familj.

Anja är en favorit hos Theodor.

I fredags var det shopping för hela slanten. IKEA och MIO fick stå för lite nya inredningsdetaljer här hemma. Vi fick ju presentkort i julklapp, vilket vi hade önskat oss.

En ny taklampa blev det bl.a. . Vår älsklingslampa hade gått sönder och efter ett par månaders hängande utan att fungera var det dags att säga goodbye. Rätt nöjd ändå!

Och ÄNTLIGEN fick jag mina bokstäver. Jag vet, jag är så 2011 nu, men jag har alltid velat ha bokstäver men Tomas har sagt "BIG NO NO". Så när jag hittade dessa på rea sa han ääääääntligen "JA". Jiiihaaa! Lucky me :)


Planerar Nyårsmiddagen har jag börjat göra med....vi står för varmrätten och kommer att bjuda på denna supergoda rätt.


....gjorde Våfflor till brunch i dag. LCHF våfflor. Testa vetja!

Dags att gå till sängs.

Kramar

Inga kommentarer: