söndag 8 december 2013

Ny kategori: Jul


Självklart måste Julen få sig en egen alldeles speciell plats på denna blogg. Jag har inte hunnit lägga över alla recept än, kommer ju inte ihåg allt jag skriver. Men du hittar t.e.x recept på Bountybollar , Paleo Mjukpepparkaka , LCHF Mjukpepparkaka , Pepparkakor och  Rödbetssallad 

Har du något bra recept som du skulle vilja tipsa mig om  - enligt LCHF/Paleo maila mig på sandra@sandraborjesson.se så lägger jag in det här på bloggen. Jag skulle gärna vilja testa något nytt! 

Önskar er alla en riktigt trevlig och glad 2:a advent! Själv ska vi på adventsmys hela dagen!
Förkylningen sitter i så jag får nog avstå min träning i dag. Var dock väldigt sugen på vanlig styrketräning. Får se hur jag mår i kväll när vi kommit hem. Jag har ju inte feber, halsont eller liknande utan är bara förkyld. Men lite vila har man ju aldrig dött av ;-) 

Tjing!
Sandra



Inga kommentarer: