onsdag 15 januari 2014

Att hinna med!

Detta är mitt prio 1 i livet;

Han är det bästa som har hänt mig, men också den största utmaningen i mitt liv. För att hinna med allt jag tar på mig måste jag prioritera min tid. Vad jag skulle vilja bli bättre på 2014 är 'att vara i nuet', inte låta sociala medier ta över mitt liv och prioritera bättre. Det betyder också att våga tacka nej till saker som jag inte hinner med helt enkelt. För vem vill leva i stress? 

-Prioritera
-Mindre fokus på sociala medier
-Våga tacka nej


Övar koreografi, skriver mail, fakturerar och bloggar gör jag oftast när lilleman sover. Då denna lilla plutt inte är så liten längre så sover han ju allt mindre. Ca 1 1/2 h per dag har jag att effektiv hinna med allt. I bland lägger jag självklart allt åt sida och lägger mig jämte han och myser. Måste passa på! 

Mina mål tycker jag är vettiga. Tycker redan att jag har blivit bättre på att inte 'hänga runt' på nätet när jag inte SKA. 

Hur gör du för att hinna med? 

Inga kommentarer: