söndag 5 januari 2014

Hej och hå!

Kläderna jag la ut i går gick som smör. Har några enstaka plagg kvar, gå gärna in och ta en kik. Gött att få bli av med alla kläder, så jag får lite plats för de nya. Kommer med all sannolikhet lägga ut mer kläder om n¨gra veckor, när jag har fått lite nya kläder. Hoppas att kläderna kommer att passa! <3 p="">


Medans Tomas hängde med grabbarna åkte jag och Theodor till mamma och pappa och där blev vi bjudna på en super god kycklingrätt. Så enkelt och så gott. Går alldeles utmärkt att servera med pasta, ris eller klyftpotatis för den som vill äta kolhydrater.

Receptet:


Dagens träning blev ett mer styrkebaserat pass. Har vart lite halvkrasslig de senaste dagarna. Huvudvärk och tjock i halsen, så det var det jag pallade med. OCH det är bättre att lyssna på kroppen en extra gång. 

Knäböj 30 kg 3 x 15 rep
Marklyft 30 kg  3x12 rep 
Baksida lår i TRX 3 x 15 rep
Höftlyft med 10 kg platta lutad mot benen.  3 x 20 rep
Rodd TRX 3 x 15 rep
Bred rodd med stång 22 kg 3 x 12 rep
Mage: sneda plankan och raka situps. 

Alltså största del fokus på ben, rumpa och rygg. Tog mig ca 35 minuter. 

Hoppas du njuter av de sista lediga dagarna. Snart drar 2014 i gång på riktigt. 
Hur vad det med dina mål? Har du några? I såfall har du lagt upp en plan på hur du ska nå målet/målen? 

SMARTA mål tekniken är att rekommendera. Fungerar alltid!


Tro på dig själv, så kan allt gå vägen!




Inga kommentarer: