onsdag 8 januari 2014

Helt slut!

Herregud, jag är helt slut. Vilken dag och vilken natt jag hade i går. Theodor sov oroligt mellan 00.00-03.30. Han vaknade konstant, ville ha välling, sedan kunde han inte somna om, låg och drog mig i håret i en timma (trodde ja skulle bli galen där ett tag) när jag då bestämde mig för att lägga han i vår säng somnade han snabbt som f*n den lilla sketongen. SÅ det betyder att det blev lite sömn för lilla mig. Hade inte heller någon tid att sova lunch med han i dag, var tvungen att förbereda mina två pass. Vårterminen har kickat igång rejält kan man säga. Varje onsdag kör jag BODYPUMP 17-18 på NW Exclusive och sedan SH'BAM 18:45 på Lindholmen. En minst sagt svettigt onsdag. Och med lite sömn i kroppen känns det extra mycket i kroppen, i dag. Efter att jag har publiceras detta inlägg ska jag illa kvickt i säng!


Dagens lunch blev en tonfiskröra gjorde på Kvarg, creme fraiche, lite chilisås, timjan, paprika, cayenne, salt och peppar. Burkar igentligen ha i lite rödlök med, men hade ingen hemma. Till det fick det bli kokt sötpotatis. Hade som plan att göra Bakad sötpotatis, men jag glömde helt av att slänga in potatisen så det fick bli så här. MYCKET godare med bakad sötpotatis än kokt!

Så här pigg och fräsch ser jag ut efter två pass. ;-)

Tack för i dag, slut för i dag!

ZZZzz/Sandra

Inga kommentarer: