lördag 8 februari 2014

Första planeringsmötet!

I morse hade jag och Inger vårt första planeringsmöte inför tjejkvällen den 19/3. Novotel fick agera mötesplats, vilket inte gjorde mig nåt. Älskar Hotellfrukost. Finns det något godare? 


Väl hem blev det ett kort pass nere i garaget. I dag var jag så sjukt omotiverad. Så för att inte ge upp delade jag in min träning i tre delar. 

1. 15 AMRAP med följande övningar; Knäböj+axelpress med 10kg platta, triceps press i TRX, In & Outs, Saxhopp, push ups. 10/reps av varje. Kör så många varv du hinner på 15 min. 

2. 8 min intervallträning på cykeln. Kör hårt 30 sekunder, backa tillbaka under 30 sek. Gör om 8 ggr.

3. Avslutade med lite coreträning. 

Totalt blev det ca 30 min träning. Bättre än inget. Med tanke på hur sjukt omotiverad jag var så är jag glad för att jag klarade av det. Kan jag, kan du! 

Till lunch blev det bl.a. den här godingen.
hemmagjord räkmacka! Mums! 

Har precis vinkat adjö till familjen Halldin/Waldersnes som vi bjöd över på lite häng. Grillad hamburgare och ett glas rött. Perfekt en lördag! 

Nu ska jag njuta vidare i soffan. Hoppas på att det blir någon bra film. :-) 

Ta hand om dig och njut av kvällen! 

Inga kommentarer: