onsdag 5 februari 2014

Öva...öva...öva

I går blev det sent nere i garaget. I slutet på februari drar årets första kvartalsutbildning i gång och då åker vi tränare land och rike för att träffa alla instruktörer och köra igenom de nya releaserna. Denna gång kör jag både i Oslo och i Göteborg. Jihooo!


BODYJAM 68 som jag själv medverkar i! :)

Älskar de nya Reebok kläderna. Du borde ta en kik inne på shoppen. www.reebok.se

Och givetvis finns det kläder utan Les Mills trycket på ;-)

Hot hot hot!!!

Efter att ha övat körde jag 12 min tabat. Kände för lite puls och 12 minuter går ju superfort, så varför inte?



Kvällsmaten bestod av: Ca. 1 dl kesella 1%, 0,75 dl turkisk yoghurt, stevia droppar (vanilj. mest för att få lite smak), frön/nötter, blåbär och kokosflingor.


I morse var jag och Theodor ute på upptäcksfärd. I 1 1/2 h gick han runt i vårt område. Och underbart väder var det med.

Resterna till lunch. Fläskpannkaka LCHF style. Så himla god och så enkel. Receptet hittar du under 'pannkakor'.


Hoppas du har en fin dag!

Inga kommentarer: